Italiensk pasta rätt

Det vore ju väldigt trevligt att bjuda hem lite vänner och laga en god middag. Jag är ju ganska bra på att laga mat om jag får säga det själv och det var länge sedan jag hade en bjudning så det passar ju bra. Det blir kul att visa min nya inredning också för den har jag verkligen kämpat med och det blev riktigt snyggt måste jag säga. Tror det blir väldigt uppskattat om jag bjuder på middag. Det är ju många som har hört av sig och frågat om de får hälsa på.

Jag ska laga någon Italiensk pasta rätt tänkte jag, det är väldigt gott och enkelt att bjuda på om man är många. Har kollat runt lite på nätet för inspiration och det finns många goda rätter att välja mellan. Det är ganska kul att laga mat men det känns lite tråkigt att ställa sig och laga en avancerad middag om det bara är jag själv som ska äta.



Här är lite goda pasta rätter som jag har hittat på nätet, ser riktigt trevligt ut!