Organisk trafik från google

Skulle gärna vilja ha lite fler besökare till min sida. Lite organisk trafik från google skulle sitta fint. Organisk trafik innebär att folk googlar sig fram till min blogg, de söker på något och så hittar dom min blogg i sökresultaten. För att hamna högt upp på googles sökresultat så gäller det att kunna det här med SEO (sökmotoroptimering). Jag är inte särskilt bra på det men det finns ju många som är det och man kan ju alltid lära sig eller anlita en SEO expert. Det finns många företag som hjälper till med SEO om man vill ha mer trafik till sin blogg. Jag har läst lite på www.seo-1.se om att anlita SEO tjänster av en seriös leverantör. Det kan ju vara bra att veta vad priserna ligger på och vad man kan förvänta sig så att man inte blir lurad. 

Självklart är det ju bästa att lära sig detta själv och jag ska sätta mig in i det här med SEO i framtiden för det är ju ganska viktigt om man ska vara seriös med sin blogg. Sen finns det ju andra sätt att marknadsföra sin blogg och driva in lite trafik men organisk trafik är ju att föredra såklart.